Analysis of perspective trends in trade fairs
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analysis of perspective trends in trade fairs |
Autor: |
Řehák, Aleš
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav veletržnictví a navrhnout doporučení, která by dopomohla podnikům vystavovat úspěšněji. Teoretická část se zabývá aktuálními veletržními trendy a marketingovými činnostmi, nezbytnými pro úspěšnou účast na veletrhu. Analytická část se soustřeďuje na seznámení z výsledky provedeného dotazníkového šetření a následná SWOT analýza má za úkol charakterizovat silné a slabé stránky veletrhů. Na konci této práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení, které by měly dopomoct k efektivnímu vystavování. Mezi klíčová doporučení patří zlepšení marketingových aktivit a přípravy na veletrh, účast na virtuálním veletrhu a využití nekonvenčního vystavování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5720
|
Datum:
|
2008-05-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav jazyků |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
8507
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet