Adaptace videohry Fallout do seriálové podoby: Analýza tvůrčích rozhodnutí (případová studie)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Adaptace videohry Fallout do seriálové podoby: Analýza tvůrčích rozhodnutí (případová studie) |
| Autor: |
Polák, Patrik
|
| Vedoucí: |
Velič, Martin
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje adaptaci videoherní série Fallout do seriálové podoby prostřednictvím případové studie a komparativní analýzy. Práce zkoumá tvůrčí rozhodnutí, která byla nezbytná pro převedení interaktivního herního média do lineárního audiovizuálního formátu. Teoretická část osvětluje obecné principy audiovizuálních adaptací a specifika videoherních adaptací s důrazem na vizuální a narativní prostředky. Analytická část se zaměřuje na detailní rozbor herní předlohy a seriálové adaptace z hlediska produkčních aspektů, vizuálního stylu a narativní struktury. Výzkum odhaluje, že seriál dosahuje vyváženého kompromisu mezi věrností původnímu materiálu a inovativními prvky, které reflektují odlišné požadavky televizního média. Práce dokumentuje, jak adaptace efektivně zachovává charakteristickou atmosféru a estetiku Falloutu při současném vytvoření díla přístupného i divákům bez znalosti herní série. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57051
|
|
Datum:
|
2024-12-02 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
|
Studijní obor:
|
Režie a scenáristika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet