Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny |
| Author: |
Šámalová, Natálie
|
| Advisor: |
Konečný, Lubomír
|
|
Abstract:
|
Práce se věnuje marketingové a distribuční strategií filmu Vlny, který se stal nejnavštěvovanějším filmem roku 2024 v České republice. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, které přispěly k mimořádnému komerčnímu úspěchu tohoto historického dramatu a dostaly se do očí potencionálního publika. Prostřednictvím případové studie detailně zkoumá marketingovou strategii filmu Vlny. Identifikuje klíčové faktory úspěchu, mezi něž patří promyšlené načasování premiéry, efektivní využití propagačních kanálů nebo kvalita hereckého obsazení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57050
|
|
Date:
|
2024-12-02 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ateliér Audiovize |
|
Discipline:
|
Produkce |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account