Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole |
Autor: |
Bartová, Natálie
|
Vedoucí: |
Zycháčková, Magda
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem spolupráce učitele a asistenta pedagoga při edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje asistenta pedagoga a jeho legislativní ukotvení činnosti v rámci České republiky. Dále definuje pojem učitel a popisuje jeho profesní kompetence. Zaměřuje se také na předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, spolupráci učitele a asistenta pedagoga a další aktéry spolupráce jako je rodič a SPC. Cílem praktické části je získat informace, jak z pohledu učitelů probíhá spolupráce učitele s asistentem pedagoga v mateřských školách. Výzkumným nástrojem kvantitativního šetření je dotazník. Výzkumný soubor tvoří učitelé mateřských škol ve Zlínském kraji. Výzkum ukázal, že učitelé celkově hodnotí spolupráci s asistenty velmi dobře. Považují asistenty pedagoga za přínosné a zdůrazňují, že by vzdělávání při přítomnosti dítěte se SVP bylo obtížné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56764
|
Datum:
|
2024-01-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet