Analyza marketingového mixu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analyza marketingového mixu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor: Suchánková, Marie
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzu současného stavu marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství. Hlavním cílem je provést komplexní analyzu současného stavu všech prvků marketingového mixu a předložit návrhy pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vypracovány literární poznatky v oblasti marketingového mixu a strategickych situačních analyz. Praktická část se zabyvá analyzou současného stavu nástrojů marketingového mixu vybraného vinařství. K zjištění zákaznickych preferencí je použito dotazníkové šetření. Dále jsou také provedeny analyzy marketingového prostředí pomocí vybranych situačních analyz. V závěru práce jsou prezentovány návrhy, jedním z nich je zavedení nealkoholickych vín. Tyto návrhy vedou ke konkurenční vyhodě, zlepšení marketingové komunikace a uspokojení zákaznickych potřeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56707
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
suchánková_2024_dp.pdf 2.845Mb PDF Zobrazit/otevřít None
suchánková_2024_op.docx 48.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
suchánková_2024_vp.pdf 740.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet