Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti |
Autor: |
Suchánková, Marie
|
Vedoucí: |
Fafílek, Michael
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzu současného stavu marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství. Hlavním cílem je provést komplexní analyzu současného stavu všech prvků marketingového mixu a předložit návrhy pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vypracovány literární poznatky v oblasti marketingového mixu a strategickych situačních analyz. Praktická část se zabyvá analyzou současného stavu nástrojů marketingového mixu vybraného vinařství. K zjištění zákaznickych preferencí je použito dotazníkové šetření. Dále jsou také provedeny analyzy marketingového prostředí pomocí vybranych situačních analyz. V závěru práce jsou prezentovány návrhy, jedním z nich je zavedení nealkoholickych vín. Tyto návrhy vedou ke konkurenční vyhodě, zlepšení marketingové komunikace a uspokojení zákaznickych potřeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56707
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet