Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje |
| Autor: |
Mikulášková, Lucie
|
| Vedoucí: |
Haburajová Ilavská, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako klíčovému nástroji pro jejich profesní rozvoj. Cílem práce bylo prozkoumat, jak pedagogové vnímají supervizi, jaké přínosy a limity s ní spojují a jak supervize ovlivňuje jejich každodenní praxi a celkové pracovní prostředí. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na koncept supervize, její historický vývoj, legislativní aspekty a různé modely supervize včetně jejich aplikace ve školním prostředí. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu, jenž analyzuje postoje pedagogů a identifikuje specifické přínosy supervize pro pedagogické pracovníky. Práce zdůrazňuje supervizi jako důležitý nástroj pro zlepšení kvality vzdělávacího procesu a podporu pedagogů ve své profesní cestě. Závěry práce nabízí doporučení pro školy a vzdělávací instituce, jak efektivněji začlenit supervizi do systému profesního rozvoje učitelů a podpořit jejich adaptaci na neustále se měnící vzdělávací požadavky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56689
|
|
Datum:
|
2023-12-11 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet