E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Autor: Butuc, Victoria
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: E-mailový marketing je trvalé a neustále se vyvíjející médium, a proto tato práce zkoumá jeho roli jako komunikačního nástroje v online fitness společnostech. Diplomová práce se zaměřuje na stále zřetelnější problém, a to rostoucí počet odhlášených odběratelů, kdy motivace pro tuto práci vychází z touhy marketéra řešit tuto výzvu. Vycházejíc z teoretických základů marketingové komunikace a tvoříc cestu konkrétně e-mailovému marketingu, se tato práce snaží najít osvědčené postupy pro efektivní e-mailový marketingový program. V návaznosti na druhou část práce je představen průzkum pro neodebírající. Jeho analýza odhaluje zkušenosti bývalých odběratelů s e- mailovou komunikací společnosti, hodnotí stávající strategie a identifikuje potenciální oblasti pro zlepšení. Zjištění vedou k hlavnímu cíli této práce - vytvoření vylepšeného e-mailového marketingového programu, který může sloužit jako praktický návod pro online fitness společnosti, které chtějí optimalizovat svou e-mailovou komunikaci pro lepší zapojení zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56601
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communication


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
butuc_2024_dp.pdf 3.661Mb PDF Zobrazit/otevřít None
butuc_2024_op.pdf 163.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
butuc_2024_vp.pdf 158.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet