Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu
Autor: Janštová, Veronika
Vedoucí: Zgarbová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu. Účelem výzkumu bylo odhalit celkovou míru úspěšnosti řešení rutinních a nerutinních slovních úloh v matematice a úroveň off-line metakognice u těchto žáků. Dalším záměrem bylo zjistit, zda existuje souvislost mezi mírou úspěšnosti řešení slovních úloh v matematice a úrovní off-line metakognice. Výzkumný vzorek tvořilo 470 žáků 4. a 5. tříd z 11 ZŠ v České republice. Byla naměřena nízká míra úspěšnosti řešení nerutinních slovních úloh oproti těm rutinním. Dalším zajímavým zjištěním bylo, že žáci, kteří byli úspěšní v řešení slovních úloh, dosahovali významně vyšší úrovně off-line metakognice než žáci, kteří byli v řešení matematických slovních úloh neúspěšní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56590
Datum: 2023-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janštová_2024_dp.zip 2.255Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
janštová_2024_op.docx 18.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janštová_2024_vp.docx 20.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet