Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu |
Autor: |
Janštová, Veronika
|
Vedoucí: |
Zgarbová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu. Účelem výzkumu bylo odhalit celkovou míru úspěšnosti řešení rutinních a nerutinních slovních úloh v matematice a úroveň off-line metakognice u těchto žáků. Dalším záměrem bylo zjistit, zda existuje souvislost mezi mírou úspěšnosti řešení slovních úloh v matematice a úrovní off-line metakognice. Výzkumný vzorek tvořilo 470 žáků 4. a 5. tříd z 11 ZŠ v České republice. Byla naměřena nízká míra úspěšnosti řešení nerutinních slovních úloh oproti těm rutinním. Dalším zajímavým zjištěním bylo, že žáci, kteří byli úspěšní v řešení slovních úloh, dosahovali významně vyšší úrovně off-line metakognice než žáci, kteří byli v řešení matematických slovních úloh neúspěšní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56590
|
Datum:
|
2023-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet