Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání |
Autor: |
Škubníková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter s cílem zjistit, jak učitelky mateřských škol využívají principy a metody dramatické výchovy v rámci předškolního vzdělávání. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku dramatické výchovy v kontextu předškolního vzdělávání a na vymezení vybraných principů a metod. Empirická část využívá kvantitativního designu výzkumu, který byl zaměřen na využívání principů a metod dramatické výchovy učiteli a učitelkami mateřských škol. K získání dat sloužila metoda dotazníku, který byl respondentům zprostředkován online formou. Výsledky výzkumu popisují, že učitelky mateřských škol využívají většinu principů a metod dramatické výchovy, a že k jejich aplikaci dochází několikrát týdně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56559
|
Datum:
|
2024-01-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet