Analýza business modelu vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza business modelu vybrané společnosti |
Autor: |
Sadil, Marek
|
Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je inovovat stávající business model sledované cestovní kanceláře. K dosažení tohoto cíle je prováděna analýza stávajícího business modelu, prostředí podniku a rozbor trhu. Pro určení konkurenceschopnosti podniku je použit nástroj benchmarking. Na základě zjištěných nedostatků jsou navrhována jednotlivá řešení, která povedou k vylepšení business modelu. Hlavním výsledkem práce je tedy vylepšení business modelu, které povede k posílení pozice sledované cestovní kanceláře v oblasti cestovního ruchu, zvýšení povědomí o společnosti a zefektivnění celkového podnikání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56504
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet