Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon |
| Autor: |
Churá, Karolína
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro společnost Gymnathlon. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy jako marketing, strategický marketing, a rovněž je zde pojednáno o specifikách sportovního marketingu a marketingové komunikaci. Na konci této části jsou představeny metodologické postupy práce a úvod do praktické části. Praktická část se věnuje popisu společnosti Gymnathlon a její situační analýze, obsahuje také analýzu dotazníkového šetření a rozhovorů s trenéry Gymnathlon. Druhá část je zakončena odpověďmi na výzkumné otázky, které přecházejí do závěrečné projektové části. Tato část je zaměřena na vylepšení a formulaci konkrétních návrhů pro komunikační strategii společnosti Gymnathlon, včetně změn v přímém marketingu, využití sociálních sítí, public relations a podpory prodeje. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56391
|
|
Datum:
|
2024-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet