Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon
Autor: Churá, Karolína
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro společnost Gymnathlon. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy jako marketing, strategický marketing, a rovněž je zde pojednáno o specifikách sportovního marketingu a marketingové komunikaci. Na konci této části jsou představeny metodologické postupy práce a úvod do praktické části. Praktická část se věnuje popisu společnosti Gymnathlon a její situační analýze, obsahuje také analýzu dotazníkového šetření a rozhovorů s trenéry Gymnathlon. Druhá část je zakončena odpověďmi na výzkumné otázky, které přecházejí do závěrečné projektové části. Tato část je zaměřena na vylepšení a formulaci konkrétních návrhů pro komunikační strategii společnosti Gymnathlon, včetně změn v přímém marketingu, využití sociálních sítí, public relations a podpory prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56391
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
churá_2024_dp.pdf 14.34Mb PDF Zobrazit/otevřít None
churá_2024_op.pdf 162.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
churá_2024_vp.docx 92.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet