Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil
Autor: Hrudička, Matěj
Vedoucí: Gogola, Jan
Abstrakt: Tato práce se zabývá vývojem kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil, která je zkoumána na třech dílech série. Analyzuje stylistické prvky typické pro každé kamerové řešení. Porovnáním zjišťuje hlavní klady a zápory každého řešení, jak vizuální zpracování her ovlivňuje budování napětí a překvapení a jak hráči komunikuje důležité informace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56390
Datum: 2023-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Režie a scenáristika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrudička_2024_dp.pdf 5.537Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrudička_2024_op.pdf 162.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hrudička_2024_vp.pdf 197.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet