Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil |
Autor: |
Hrudička, Matěj
|
Vedoucí: |
Gogola, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá vývojem kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil, která je zkoumána na třech dílech série. Analyzuje stylistické prvky typické pro každé kamerové řešení. Porovnáním zjišťuje hlavní klady a zápory každého řešení, jak vizuální zpracování her ovlivňuje budování napětí a překvapení a jak hráči komunikuje důležité informace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56390
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Režie a scenáristika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet