Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami |
Autor: |
Šimůnková, Blanka
|
Vedoucí: |
Denglerová, Denisa
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole. Základní vzdělávání má velký vliv na rozvoj schopností dítěte, jeho kompetencí a sebepojetí. Metoda, založená na principu zprostředkovaného učení, kognitivní modifikovatelnosti a práci na instrumentech, je aplikována na dva žáky prvního stupně základní školy s rozdílnými diagnózami. Výzkum, realizovaný formou případové studie, kombinuje aktivní pozorování, rozhovory s rodiči a školním psychologem s testy kognitivních schopností. Cílem je posoudit, jak Feuersteinova metoda přispívá ke školnímu, sociálnímu a osobnostnímu rozvoji zkoumaných žáků a reflektovat její potenciál pro inkluzivní vzdělávací praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56367
|
Datum:
|
2024-01-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet