Influencer Marketing in Gastronomy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Influencer Marketing in Gastronomy |
Autor: |
Havel, Marek
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén influencer marketingu v gastronomii. Dílo zkoumá, jak jsou influenceři na sociálních sítích využíváni k propagaci služeb v oblasti gastronomie a jak tento trend ovlivňuje návštěvnost těchto podniků. Studie analyzuje efektivitu promování podniků influencery z hlediska generování zapojení zákazníků a návštěvnosti. Kromě toho zkoumá etické aspekty spojené s influencer marketingem, včetně potřeby transparentnosti a důvěryhodnosti organické reklamy. Celkově tento výzkum poskytuje cenný přehled o současném stavu influencer marketingu v gastronomii a poskytuje praktické poznatky pro gastronomické provozy i marketingové odborníky, kteří se snaží tento přístup využívat efektivně a eticky a také pro samotné influencery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56333
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet