Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera |
Autor: |
Jančík, Martin
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je navrhnout co možná nejlepší způsob internetové prezentace vybraného podniku. V teoretické části je zpracovaný rozbor literárních pramenů především z oblasti elektronického marketingu. Praktická část se skládá ze tří analytických částí. V první části jsou analyzovány webové prezentace konkurenčních firem. Ve druhé části uvádím stávající webovou prezentaci vybraného podniku a třetí část obsahuje návrhy a doporučení společnosti, jak vhodnými metodami zvýšit vlastní konkurenceschopnost na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5617
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9755
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet