[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace vybraného podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace vybraného podniku |
Autor: |
Adamcová, Veronika
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace rodinné firmy Aquarosa. Cílem této práce je vyhodnocení současné marketingové komunikace a zjištění, jak je hodnocena svými zákazníky, jestli je efektivní a zdali splňuje cíle nastavené firmou. V části teoretické jsou definovány pojmy spojené s tématem bakalářské práce. Praktická část se zaobírá kvantitativním výzkumem a sekundární analýzy. Na základě provedeného šetření jsou pak následně vyvozeny závěry a doporučení pro možné změny v marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56166
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet