Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Autor: Bělík, Hana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato práce pojednává o nástroji word of mouth (WOM) jakožto významné součásti budování klientské loajality a cílené prezentace produktů malého podniku v sektoru služeb. Práce rozebírá relevantní atributy WOM, eWOM a praktickou aplikací vybraných analýz srovnává současný stav marketingové komunikace s přihlédnutím k nástroji WOM i loajalitě klientely u jednotlivých cílových skupin. Práce dále předkládá a hodnotí výsledky průzkumu zaměřeného na budování loajality na bázi nástroje WOM a vyvozuje možná zlepšení. Pro jazykovou školu Enjoy English, s.r.o. nabízí v tomto ohledu konkrétní projektové řešení v podobě nové strategie s využitím word-of-mouth marketingu a ve srovnání s minulým obdobím zajišťuje nárůst loajální klientely, jež využije služeb školy v nadcházejícím školním roce a tyto služby doporučuje dále. Závěrem práce předkládá vhodná doporučení pro efektivní užití nástroje WOM v rámci marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56145
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bělík_2024_dp.pdf 24.74Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bělík_2024_op.docx 48.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bělík_2024_vp.docx 48.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet