Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o. |
Autor: |
Bělík, Hana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o nástroji word of mouth (WOM) jakožto významné součásti budování klientské loajality a cílené prezentace produktů malého podniku v sektoru služeb. Práce rozebírá relevantní atributy WOM, eWOM a praktickou aplikací vybraných analýz srovnává současný stav marketingové komunikace s přihlédnutím k nástroji WOM i loajalitě klientely u jednotlivých cílových skupin. Práce dále předkládá a hodnotí výsledky průzkumu zaměřeného na budování loajality na bázi nástroje WOM a vyvozuje možná zlepšení. Pro jazykovou školu Enjoy English, s.r.o. nabízí v tomto ohledu konkrétní projektové řešení v podobě nové strategie s využitím word-of-mouth marketingu a ve srovnání s minulým obdobím zajišťuje nárůst loajální klientely, jež využije služeb školy v nadcházejícím školním roce a tyto služby doporučuje dále. Závěrem práce předkládá vhodná doporučení pro efektivní užití nástroje WOM v rámci marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56145
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet