Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol
Autor: Bsonková, Monika
Vedoucí: Matušů, Renáta
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá strategiemi učitelů, které zvyšují motivaci žáků k učení na 1. stupni základních škol. Zaměřovali jsme se především na učitele, kteří působí v první nebo ve druhé třídě základních škol. Našim cílem bylo zjistit, jaké konkrétní strategie motivace k učení učitelé zařazují do svých vyučovacích hodin na 1. stupni základních škol. Rozhodli jsme se pro kvalitativní design výzkumu, který se skládal ze dvou výzkumných metod. Zvolili jsme polostrukturovaný rozhovor a nestrukturované pozorování. Do výzkumného šetření jsme zahrnuli sedm participantů. Získaná výzkumná data byla podrobně analyzována a následně interpretována. Výsledky ukázaly několik strategií motivace k učení, které učitelé skutečně využívají ve svých hodinách. V závěru práce uvádíme také limity a diskuzi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56065
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bsonková_2024_dp.pdf 2.356Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bsonková_2024_op.docx 26.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bsonková_2024_vp.docx 27.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet