Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh |
Autor: |
Labudková, Eva
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá strategickou marketingovou analýzou na B2B trhu a přibližuje, jak její výsledky aplikovat do marketingové strategie firmy, která se chystá expandovat na nový trh. Cílem práce je zmapovat současnou situaci rakouské firmy AuDaCon AG, teoretická východiska aplikovat na její záměr expandovat do automobilového odvětví na Slovenském trhu, a doporučit firmě jak používat konkrétní marketingové nástroje v prostředí Slovenské republiky tak, aby se jí dařilo plnit cíle. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5605
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7551
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet