Interní komunikace ve firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace ve firmě |
Autor: |
Faksa, Lukáš
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou interní komunikace ve firmě XY. Cílem práce je analyzovat stávající systém interní komunikace ve firmě a na základě zjištěných poznatků navrhnout jeho zlepšení. Teoretická část práce definuje základní pojmy v oblasti public relations, interní komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část práce v úvodu charakterizuje firmu XY a její firemní kulturu. Dále se práce zabývá podrobnou analýzou stávajícího systému interní komunikace ve firmě, která zahrnuje kvalitativní (polostrukturovaný rozhovor) i kvantitativní (dotazníkové šetření) výzkum. Na základě výsledků analýzy je provedena SWOT analýza interní komunikace ve firmě XY. V závěrečné části práce jsou formulovány návrhy a doporučení na zlepšení forem interní komunikace ve firmě XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55954
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet