Komunikační strategie značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie značky |
Autor: |
Měsíčková, Aneta
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části je návrh komunikační strategie značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. Komunikační cíle tohoto návrhu jsou zvýšení povědomí, odlišení od konkurence a posílení loajality u stávajících firemních zákazníků značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55925
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet