Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol |
Autor: |
Krátká, Pavla
|
Vedoucí: |
Najvar, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá kritérii a metodami výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol. Práce je rozdělena na dvě částí - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vedoucí pracovníky mateřské školy a učitele mateřské školy, kde je pozornost soustředěna na jejich kompetence v kontextu současné mateřské školy. Dále se práce zaměřuje na pojetí personalistiky v mateřské škole s důrazem na řízení lidských zdrojů. Důležitou částí je také získávání a výběr nových zaměstnanců. Na teoretickou část navazuje část praktická, z hlediska zaměření práce byl zvolen kvalitativní výzkum. Výzkumná otázka zní: Jak si vedení MŠ vybírá nové učitele? Hlavní výzkumnou metodou této práce se stal polostrukturovaný rozhovor, ten byl veden s vedoucími pracovníky mateřských škol. Výzkumný vzorek tvořilo šest osob, získaná data byla analyzována a interpretována. Výsledky výzkumu jsou uvedeny v závěru práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55831
|
Datum:
|
2024-01-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet