Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji
Autor: Krejčířová, Eva
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit projekt marketingové a komunikační strategie firmy fgFORTE ve Zlínském kraji. Teoretická část práce vysvětluje na základě literárních pramenů tématiku strategického marketingu, marketingových komunikací a představuje také tvorbu komunikační strategie se všemi jejími postupy. Analytická část seznamuje čtenáře s firmou samotnou, jejími výsledky, analýzami mikro a makroprostředí, popisuje a zhodnocuje strategické cíle, vize a plány společnosti spolu s komunikačními cíli a současnou marketingovou komunikací ve firmě. Projektová část přináší konkrétní tvorbu komunikační strategie, její cílové skupiny, volbu médií, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a na závěr měření účinnosti projektu
URI: http://hdl.handle.net/10563/557
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3664


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krejčířová_2006_dp.pdfZablokované 895.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
krejčířová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krejčířová_2006_op.doc 1.774Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet