Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji |
Autor: |
Krejčířová, Eva
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit projekt marketingové a komunikační strategie firmy fgFORTE ve Zlínském kraji. Teoretická část práce vysvětluje na základě literárních pramenů tématiku strategického marketingu, marketingových komunikací a představuje také tvorbu komunikační strategie se všemi jejími postupy. Analytická část seznamuje čtenáře s firmou samotnou, jejími výsledky, analýzami mikro a makroprostředí, popisuje a zhodnocuje strategické cíle, vize a plány společnosti spolu s komunikačními cíli a současnou marketingovou komunikací ve firmě. Projektová část přináší konkrétní tvorbu komunikační strategie, její cílové skupiny, volbu médií, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a na závěr měření účinnosti projektu |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/557
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3664
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet