Doublespeak in the Marketing of Coca-Cola
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Doublespeak in the Marketing of Coca-Cola |
Autor: |
Bernatíková, Hana
|
Vedoucí: |
Sampey, Daniel Paul
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá jazyk sdílený skrze marketing na sociálních sítích značky Coca-Cola za účelem zjistit, zdali používá klamný jazyk (Doublespeak) na svých sociálních sítích a jak ho lze porovnat s dalšími jazykovými vzory, které se tam vyskytují. K dosažení tohoto cíle byla použita kvalitativní obsahová analýza jednotlivých příspěvků sdílených na Facebookovém, X a Instagramovém účtu Coca-Coly. Tato analýza vedla k nalezení čtyř jazykových vzorů, převážně zastoupených jazykem spojeným s emocemi, jenž získal největší zájem fanoušků. Další vzory představuje jazyk spojený s marketingovým mixem, jazyk spojený s lingvistikou a Doublespeak, který se setkal s méně pozitivním přijetím publika v porovnání s ostatními vzory. Výsledky analýzy taktéž navrhují, že nalezené jazykové vzory mohou představovat faktor, jenž ovlivňuje úspěch Coca-Coly na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55797
|
Datum:
|
2024-02-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet