[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ |
Autor: |
Mrlíková, Tereza
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je možnost podpory adaptace začínajícího učitele v mateřské škole. Kvalitní adaptace začínajícího učitele má klíčový význam pro jeho profesní rozvoj. Práce se zaměřuje na identifikaci začínajícího učitele, jeho kompetence, vývojové etapy a možnosti podpory. Výzkumná část se zabývá perspektivou ředitelů mateřských škol, zkoumá faktory adaptace a využívá kvalitativní metody, jako jsou rozhovory a analýza dokumentů. Získané poznatky ukazují na důležitost podpory začínajících učitelů a možnosti, jak tuto podporu efektivně realizovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55789
|
Datum:
|
2024-01-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet