[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
Autor: Mrlíková, Tereza
Vedoucí: Navrátilová, Hana
Abstrakt: Tématem diplomové práce je možnost podpory adaptace začínajícího učitele v mateřské škole. Kvalitní adaptace začínajícího učitele má klíčový význam pro jeho profesní rozvoj. Práce se zaměřuje na identifikaci začínajícího učitele, jeho kompetence, vývojové etapy a možnosti podpory. Výzkumná část se zabývá perspektivou ředitelů mateřských škol, zkoumá faktory adaptace a využívá kvalitativní metody, jako jsou rozhovory a analýza dokumentů. Získané poznatky ukazují na důležitost podpory začínajících učitelů a možnosti, jak tuto podporu efektivně realizovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55789
Datum: 2024-01-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mrlíková_2024_dp.pdf 1.503Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mrlíková_2024_op.docx 25.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mrlíková_2024_vp.docx 26.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet