Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z |
Autor: |
Pospíšilová, Adéla
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce definuje pojem generace Z a zabývá se analýzou nákupního rozhodování v segmentu interiérového nábytku této generace a analýzou vnímání značky TON. Pojednává o samostatném nákupním rozhodování a faktorech rozhodování o nákupu nábytku na dnešním trhu. V další části zkoumá kritéria, která rozhodují při výběru nábytku, a znalost značky. V rámci praktické části této bakalářské práce je použita jak výzkumná metoda kvalitativní - formou polostrukturovaných rozhovorů, tak metoda kvantitativní, aby bylo možno této problematice porozumět více do hloubky a tvrzení zjištěná oběma formami se navzájem podpořila. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55729
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet