Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Autor: Pospíšilová, Adéla
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce definuje pojem generace Z a zabývá se analýzou nákupního rozhodování v segmentu interiérového nábytku této generace a analýzou vnímání značky TON. Pojednává o samostatném nákupním rozhodování a faktorech rozhodování o nákupu nábytku na dnešním trhu. V další části zkoumá kritéria, která rozhodují při výběru nábytku, a znalost značky. V rámci praktické části této bakalářské práce je použita jak výzkumná metoda kvalitativní - formou polostrukturovaných rozhovorů, tak metoda kvantitativní, aby bylo možno této problematice porozumět více do hloubky a tvrzení zjištěná oběma formami se navzájem podpořila.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55729
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pospíšilová_2024_dp.zip 41.02Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2024_op.pdf 522.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2024_vp.docx 90.92Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet