Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia |
Autor: |
Matoušek, Miloslav
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak dobře jsou si studenti a absolventi kombinované formy studia vědomi brandu Ústavu marketingových komunikací a jeho atributů a zda dokážou jednotlivé aspekty popsat. Cílem je také popsat, jak jsou studenti brandu loajální a jestli jsou ochotni ho dále doporučit. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se brandu, jeho jednotlivých součástí a komunikace. V praktické části je krátce představena značka ÚMK. Jako součást praktické části bylo realizováno dotazníkové šetření, které analyzuje vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55665
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet