Role marketingu v médiu veřejné služby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role marketingu v médiu veřejné služby |
Autor: |
Vařeková, Václava
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce bude mít jasný cíl - zmapovat význam marketingu pro veřejnoprávní média. Týkat se bude jednoho veřejnoprávního média - Českého rozhlasu. Odpoví na základní otázky typu: Potřebují média veřejné služby reklamu? Jaká je nejpřesvědčivější forma propagace produktů /pořadů/ veřejnoprávních médií? Kolik finančních prostředků by média placená veřejností měla dávat na svou vlastní propagaci? Jak by se měla lišit forma propagace jednotlivých stanic nebo studií České rozhlasu? V diplomové práci také zmapuji finanční zázemí Českého rozhlasu, podíl příjmů z jednotlivých činností, efektivní využití prostředků pocházejících z koncesionářských poplatků. Porovnám atraktivitu inzerce prostřednictvím veřejnoprávních médií ve srovnání s médii soukromými. Budu se snažit najít vhodný poměr mezi objemem investic do vlastní propagace a efektem, který tato propagace může přinést. Součástí diplomové práce bude analýza silných a slabých stránek současné marketingové filosofie veřejnoprávních médií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5562
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7623
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet