Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Autor: Gerža, Dominik
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou fenoménu sharentingu a kidfluencingu, které v současné době nabývají na významu v kontextu digitálního rodičovství a komerčního využívání obrazu dětí na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat a vyhodnotit právní, etické a sociální důsledky těchto praktik a navrhnout možná řešení pro jejich regulaci. V teoretické části byla provedena revize relevantní literatury a analýza norem v kontextu ochrany osobních údajů dětí. Praktická část se zabývá aplikovaným výzkumem a zodpovězení čtyř výzkumných otázek v této problematice. V projektové části byl vyvinut návrh edukativní webové platformy, která má za cíl osvětlit problematiku a podpořit samořídící regulaci mezi rodiči a influencery. Výsledky této práce nabízí praktické návody a strategické doporučení, jak zodpovědně nakládat se sdílením dětí na digitálních platformách a jak přistupovat k influencer marketingu, jenž užívá děti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55574
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gerža_2024_dp.zip 57.71Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
gerža_2024_op.docx 94.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gerža_2024_vp.docx 93.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet