Motion capture jako nástroj 3D animace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motion capture jako nástroj 3D animace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motion capture jako nástroj 3D animace
Autor: Byrtus, Radoslav
Vedoucí: Ondroušek, Václav
Abstrakt: Mojím hlavným cieľom v tejto práci bolo hlbšie porozumieť a zvládnuť technológiu Motion Capture a softvér Unreal Engine. Chcel som ukázať ich schopnosti a možnosti v atraktívnom kontexte. Výsledkom bude krátky CGI cinematic film spolu s plagátmi. Teoretická časť práce sa zaoberá štúdiom technológie MoCap a Unreal Engine, ako aj poznávaním storytellingu, storyboardingu a postprodukcie videa. Praktická časť bude zrkadliť tvorbu animácií pomocou MoCap, vytváranie charakteru a prostredia v Unreal Engine a rôzne aspekty postprodukcie, ako je farebná úprava a strih videa.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55571
Datum: 2023-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Digitální design


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
byrtus_2024_dp.pdf 4.390Mb PDF Zobrazit/otevřít None
byrtus_2024_op.docx 78.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
byrtus_2024_vp.docx 82.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet