Motion capture jako nástroj 3D animace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motion capture jako nástroj 3D animace |
Autor: |
Byrtus, Radoslav
|
Vedoucí: |
Ondroušek, Václav
|
Abstrakt:
|
Mojím hlavným cieľom v tejto práci bolo hlbšie porozumieť a zvládnuť technológiu Motion Capture a softvér Unreal Engine. Chcel som ukázať ich schopnosti a možnosti v atraktívnom kontexte. Výsledkom bude krátky CGI cinematic film spolu s plagátmi. Teoretická časť práce sa zaoberá štúdiom technológie MoCap a Unreal Engine, ako aj poznávaním storytellingu, storyboardingu a postprodukcie videa. Praktická časť bude zrkadliť tvorbu animácií pomocou MoCap, vytváranie charakteru a prostredia v Unreal Engine a rôzne aspekty postprodukcie, ako je farebná úprava a strih videa. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55571
|
Datum:
|
2023-11-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Digitální design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet