Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy
Autor: Hejbalová, Karla
Vedoucí: Denglerová, Denisa
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje přístupu ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v komparaci běžné základní školy a speciální školy z pohledu ředitelů, učitelů a asistentů pedagoga. Cílem práce je odhalit názor a postoj k inkluzi a vymezit úskalí spojené se vzděláváním těchto žáků. Teoretická část se věnuje inkluzivnímu vzdělávání a speciálnímu vzdělávání. Empirickou část tvoří výzkum, jehož cílem je popsat pohled pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Pro výzkum byl zvolen kvalitativní přístup, který se zaměřuje na hlubší pochopení zkoumaného jevu a sběr komplexních dat. Byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru, která umožňuje výzkumníkovi klást doplňující otázky a reagovat na sdělení respondenta. Výzkumný soubor představuje devět pedagogických pracovníků působících na základní a speciální škole ve Zlínském kraji. Součástí praktické části je analýza získaných dat, její vyhodnocení, následná interpretace a shrnutí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55493
Datum: 2024-01-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hejbalová_2024_dp.pdf 1.504Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hejbalová_2024_op.docx 25.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hejbalová_2024_vp.docx 16.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet