Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti |
Autor: |
Vičánek, Daniel
|
Vedoucí: |
Peterek, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci systému reklamačního řízení ve společnosti TESCOMA s.r.o. Cílem práce je analyzovat současný stav reklamačního řízení, identifikovat a vyhodnotit možné nedostatky a navrhnout efektivní opatření pro zlepšení celého systému. V teoretické části jsou popsány logistické pojmy jako logistika, zpětná logistika, cirkulární ekonomika apod. V praktické části se analýzou stávajícího stavu osvětlily procesy řízení reklamací. Firmě jsou doporučeny návrhy opatření pro zkrácení doby trvání vyřízení reklamací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55467
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Aplikovaná logistika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet