Vliv zvuku na naraci hororových her ve virtuální realitě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv zvuku na naraci hororových her ve virtuální realitě |
Autor: |
Vyhnálková, Leona
|
Vedoucí: |
Labík, Ludovít
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití zvuku jako vyprávěcího prostředku ve virtuální realitě a jeho vliv na imerzi uživatelů, zejména v kontextu hororových her. Výzkum se zabývá analýzou zvukových prvků v hrách Half Life: Alyx, The Exorcist: Legion VR a Transference. Práce zkoumá, jak adaptivní zvukové prostředí a zvuková dramaturgie ovlivňují hráčův pocit přítomnosti a emocionální reakce, se zaměřením na techniky, které designéři používají k vytváření strachu a napětí. Cílem je poskytnout hlubší porozumění tomu, jak zvuk přispívá k celkovému hernímu zážitku a jak může být efektivně použit ke zvyšování imerze v hororových VR hrách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55439
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Zvuková skladba |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet