Využití informačně-komunikačních technologií v předškolním vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití informačně-komunikačních technologií v předškolním vzdělávání |
Autor: |
Krampotová, Adéla
|
Vedoucí: |
Obonya, Juraj
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Jejím cílem je popsat, jakým způsobem využívají učitelé informačně-komunikační technologie v předškolním vzdělávání. Teoretická část se zabývá informačně-komunikačními technologiemi z pohledu aktérů předškolního vzdělávání, současně je zde vymezen stěžejní pojem práce, a také se zabývá technologiemi v prostředí mateřské školy a vzděláváním učitelů v této oblasti i jejich kompetencemi k práci s informačně-komunikačními technologiemi. Výzkumná část představuje kvalitativní design výzkumu, jenž byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učitelkami mateřských škol. Data byla následně analyzována pomocí otevřeného kódování. Výzkumná zjištění ukazují, jakým způsobem využívají učitelé informačně-komunikační technologie, jaké technologie používají učitelé v předškolním vzdělávání, jaká je jejich příprava na využití a jaké jsou zkušenosti učitelů v souvislosti s využitím informačně-komunikačních technologií v předškolním vzdělávání. V závěru práce jsou představeny výsledky výzkumu a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55422
|
Datum:
|
2024-01-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet