Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro |
| Autor: |
Skryja, Michal
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je návrh online komunikační strategie pro nově vznikající e-shop společnosti ELKOV elektro. První část se zabývá teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a komunikačních nástrojů typických pro online marketing. Znalosti z první části jsou využity v druhé části v rámci uvedených analýz a průzkumů. Ve třetí části jsou dosavadní poznatky využity pro zpracování samotného návrhu. Text by měl posloužit uvedené společnosti jako podklad při rozhodování o směřování komunikace uvedeného e-shop. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55414
|
|
Datum:
|
2024-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet