Marketing festivalu Kontakt Fest
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing festivalu Kontakt Fest |
| Autor: |
Bartošová, Adriana
|
| Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingem lifestylového festivalu Kontakt Fest. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se event marketingu, komunikační strategie, marketingové komunikace a interakce event marketingu s nástroji komunikačního mixu. Zároveň je v teoretické části práce předložena metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl práce. Praktická část je tvořena představením festivalu Kontakt Fest, vyhodnocením kvantitativního výzkumu a zodpovězením výzkumných otázek. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55413
|
|
Datum:
|
2024-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet