Návrh brandingu a komunikace Faency Fries

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh brandingu a komunikace Faency Fries

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh brandingu a komunikace Faency Fries
Autor: Hlisnikovská, Anna
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou brandingových strategií a komunikačních postupů s důrazem na využití moderních technologií v oblasti mobilních aplikací. Teoretická část práce je zaměřena na analýzu konceptu brandingu a vnímání značky zákazníky. V praktické části je provedeno kvantitativní dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem firmy, to má za cíl získat ucelený pohled na současný stav a potřeby v oblasti brandingových aktivit dané společnosti. Na základě získaných poznatků jsou identifikovány klíčové oblasti pro zlepšení komunikace a budování značky. V projektové části práce je navržena nová komunikační a brandingová strategie, která zahrnuje vývoj mobilní aplikace zaměřené na sběr bodů a zákaznickou loajalitu. Tento návrh vychází z analýzy potřeb a aktuálních trendů v oblasti digitálního marketingu. Implementace nové strategie je důkladně popsána včetně technických detailů a řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55411
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hlisnikovská_2024_dp.pdf 1.648Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hlisnikovská_2024_op.docx 102.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hlisnikovská_2024_vp.docx 92.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet