Návrh brandingu a komunikace Faency Fries
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh brandingu a komunikace Faency Fries |
Autor: |
Hlisnikovská, Anna
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou brandingových strategií a komunikačních postupů s důrazem na využití moderních technologií v oblasti mobilních aplikací. Teoretická část práce je zaměřena na analýzu konceptu brandingu a vnímání značky zákazníky. V praktické části je provedeno kvantitativní dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem firmy, to má za cíl získat ucelený pohled na současný stav a potřeby v oblasti brandingových aktivit dané společnosti. Na základě získaných poznatků jsou identifikovány klíčové oblasti pro zlepšení komunikace a budování značky. V projektové části práce je navržena nová komunikační a brandingová strategie, která zahrnuje vývoj mobilní aplikace zaměřené na sběr bodů a zákaznickou loajalitu. Tento návrh vychází z analýzy potřeb a aktuálních trendů v oblasti digitálního marketingu. Implementace nové strategie je důkladně popsána včetně technických detailů a řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55411
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet