Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků |
Autor: |
Hanačíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na návrh sociální kampaně pro prevenci zdravotních a environmentálních rizik spojených s vybranou kategorií tabákových výrobků. V teoretické části je uvedena rešerše odborné literatury a jsou prezentovány statistické a faktické argumenty zdůrazňující význam rostoucí popularity e-cigaret. Dále je představena metodika práce včetně stanovených cílů a výzkumných otázek. Praktická část se zabývá zkoumáním motivací a postojů spotřebitelů k používání e-cigaret a z obsahového hlediska analyzuje stávající kampaně zaměřené na prevenci vapingu. Pro doplnění problematiky a upozornění na některé marketingové taktiky podněcující k nežádoucím aktivitám je dále analyzován sociální profil vybraného prodejce tzv. vitamínových inhalátorů. V praktické části je realizován primární kvalitativní výzkum formou hloubkového rozhovoru s lékařem a primární kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Projektová část předkládá strategický návrh kampaně včetně obsahové, komunikační strategie, časového a finančního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55376
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet