Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje |
Autor: |
Štícha, David
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovým analytickým nástrojem. Práce má za cíl připravit marketingový mix pro daný analytický nástroj. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se digitálního marketingu, měření a analýzy dat. V praktické části je rozhovor s autorem nástroje, vytvořena analýza konkurence a je zde i interpretován výzkum, který proběhl skrze polostrukturované rozhovory. V praktické části je vytvořen marketingový mix na základě analýzy, rozhovorů a vytvořené SWOT analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55375
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet