Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit
Autor: Burda, Jiří
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vytvořit umělou inteligenci pro mobilní hru pomocí knihovny Unity ML-Agents Toolkit. Práce nejprve obsahuje teoretický úvod do umělé inteligence a strojového učení s důrazem na posilované učení, které je jednou z nejpoužívanějších metod v oblasti vývoje herního AI. V praktické části jsou aplikovány znalosti z teoretické části, je popsána implementace trénování AI pomocí knihovny ML-Agents a stručně nejpodstatnější kroky pro vytvoření hry. Výsledky práce ukazují, že natrénovaní agenti (herní AI) poskytují dynamické a adaptivní chování, které může značně zvýšit herní zážitek. Práce přináší nové možnosti pro vývojáře her a otevírá diskuzi o budoucích směrech využití strojového učení v herním průmyslu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55354
Datum: 2023-11-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
burda_2024_dp.pdf 2.093Mb PDF Zobrazit/otevřít None
burda_2024_op.pdf 386.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
burda_2024_vp.pdf 152.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet