Vývoj her pro konzoli Playdates využitím enginu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj her pro konzoli Playdates využitím enginu |
Autor: |
Jelínek, David
|
Vedoucí: |
Kadavý, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a porovnání různých vývojových nástrojů dostupných pro herní konzoli Playdate. Playdate se odlišuje svým unikátním designem a interaktivními možnostmi. Hlavním cílem práce je poskytnout nezávislým vývojářům a začínajícím tvůrcům her komplexní přehled o oficiálním Software Development Kit (SDK), vývojovém prostředí PULP a uživatelsky vytvořeném herním enginu Noble, a určit, který z těchto nástrojů nejlépe vyhovuje potřebám vývoje her pro tuto novou platformu. V rámci této práce provádím podrobné srovnání zmíněných vývojových nástrojů, hodnotím každý z nich z hlediska uživatelské přívětivosti, funkcionalit a podpory ze strany komunity. Pro analýzu jsou využity kvantitativní a kvalitativní metody, průzkumu uživatelské zkušenosti a analýzy dokumentace. Výsledky práce naznačují, že zatímco oficiální SDK poskytuje nejlepší integraci s hardwa rovými možnostmi konzole Playdate, vývojové prostředí PULP je uživatelsky přívětivé a herní engine Noble nabízí flexibilnější přístupy k tvorbě her, které mohou být preferovány v závislosti na specifických potřebách a zkušenostech vývojářů. V závěrečné části práce jsou detailně porovnány tyto vývojové nástroje s ohledem na různé vývojářské scénáře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55131
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet