Marketing Communication for a Strong Brand Building
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing Communication for a Strong Brand Building |
Autor: |
Lukianenko, Anastasiia
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tato práce zkoumá vliv různých přístupů marketingové komunikace na vnímanou sílu pěti nejdražších ukrajinských značek. Studie zkoumá vliv reklamy, marketingu na sociálních sítích, public relations, obsahového marketingu a influencer marketingu na sílu značky. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních metod tento výzkum odhaluje, jak jednotlivé komunikační strategie přispívají k posílení síly značky na ukrajinském trhu. Zjištění ukazují, že všechny zkoumané přístupy marketingové komunikace sice pozitivně ovlivňují sílu značky, ale jejich dopad se výrazně liší. Tato studie zdůrazňuje význam integrace různých komunikačních taktik pro budování silné přítomnosti značky, zejména na dynamických trzích, jako je Ukrajina. Poznatky získané z tohoto výzkumu mohou marketérům a manažerům značek pomoci přizpůsobit jejich strategie tak, aby efektivně maximalizovali hodnotu značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55060
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet