Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora |
| Autor: |
Hrubešová, Natálie
|
| Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalovým klubem SK Sparta Kutná Hora. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního šetření identifikovat nejefektivnější komunikační nástroje a navrhnout opatření pro zlepšení komunikační strategie klubu. Současně se práce zaměřuje na zjištění míry povědomí o klubu mezi obyvateli Kutné Hory. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, principy marketingové komunikace, sport a fotbal, zatímco praktická část analyzuje existující komunikační kanály klubu, vytváří SWOT analýzu a provádí průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě získaných informací jsou navržena konkrétní opatření, která mají posílit a optimalizovat marketingovou komunikaci klubu. Výsledky této práce mohou posloužit jako užitečný průvodce pro další rozvoj marketingové strategie klubu a pomohou jako inspirace pro další organizace v oblasti sportovního marketingu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55034
|
|
Datum:
|
2024-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet