Marketingová komunikace Grape Festivalu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Grape Festivalu |
Autor: |
Smyčka, Marek
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Grape Festivalu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů jako: marketingový mix, nástroje komunikační strategie, strategický marketing nebo sponzoring. V praktické části je popsána historie značky, její vývoj a současná situace, konkurence značky a její komunikační mix. V praktické části je také zanalyzován marketingový výzkum, který proběhl pomocí dotazníkového šetření. Na základě této analýzy jsou na konci práce vyvozeny závěry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55031
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet