[NEOBHÁJENO] Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy |
Autor: |
Holíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů 1. stupně na základních školách. Cílem práce je zjistit, jaký význam přikládají učitelé 1. stupně domácím úkolům. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojem domácí úkoly. Dále se zaměřuje na funkci, význam domácích úkolů, hodnocení a motivaci žáků učiteli. V praktické části je popsán a prozkoumán názor učitelek 1. stupně základní školy na zadávání domácích úkolů žákům. Data byla sbírána pomocí kvalitativního výzkumu realizovaného s učiteli 1. stupně základní školy. Rozhovory byly realizovány s deseti učitelkami 1. stupně základní školy z celé České republiky. V práci jsou analyzovány jednotlivé odpovědi učitelek a jejich názory na význam domácích úkolů z pohledu učitele. Úkoly se liší ve svém množství a míře splnění. Význam domácích úkolů učitelé spatřují v procvičování a opakování učiva. Hodnocení domácích úkolů je nejčastěji "splněn", "nesplněn". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55016
|
Datum:
|
2024-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet