Non-verbal Communication and Its Effect on Business Presentations

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Non-verbal Communication and Its Effect on Business Presentations

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Non-verbal Communication and Its Effect on Business Presentations
Autor: Zelníčková, Iva
Vedoucí: Inselseth, Jana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá neverbální komunikací a jejím vlivem na obchodní prezentace. Zkoumanými aspekty neverbální komunikace jsou výrazy obličeje neboli mimika, oční kontakt, postavení těla a gesta, vzhled a nakonec hlas. S hlasem jsou spojené tři aspekty a to síla, tón a tempo. Cílem této práce je zjistit, jak tyto aspekty neverbální komunikace ovlivňují obchodní prezentace. Na základě pozorování v praktické části této práce bylo zjištěno, že neverbální komunikace může do značné míry ovlivnit výsledek obchodní prezentace. Zkoumanými prezentacemi byly startup prezentace, které se mezi sebou utkaly na soutěži Startup Battlefield organizované online novinami TechCrunch.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55015
Datum: 2024-02-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zelníčková_2024_dp.pdf 3.156Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zelníčková_2024_op.doc 47.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zelníčková_2024_vp.doc 49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet