Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Komerční banky a.s. |
Autor: |
Nechvílová, Lea
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace Komerční banky, a.s." je zaměřena na analýzu marketingové kampaně na Novou éru bankovnictví Komerční banky, a.s. z pohledu veřejnosti a klientů s cílem navrhnutí nové marketingové kampaně. První část práce obsahuje teoretický úvod do oblasti marketingu a marketingové komunikace, do oblasti bankovnictví a do oblasti bankovního marketingu i s jeho specifiky. V teoretické části je popsána metodika práce, která blíže popisuje kvalitativní a kvantitativní výzkum. Praktická část je zahájena charakteristikou vybrané banky, společně s analýzami dané banky. V praktické části je představena i Nová éra bankovnictví Komerční banky. V praktické části jsou prezentovány výsledky z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Ke sběru kvantitativních dat bylo využito dotazníkové šetření a ke sběru kvalitativní dat bylo využito osobních strukturovaných rozhovorů. Výsledky a poznatky z kvalitativního a kvantitativního výzkumu slouží jako podklad pro návrh nové marketingové kampaně na Novou éru bankovnictví Komerční banky, která je představena v projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54997
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet