Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her |
Autor: |
Záruba, Lukáš
|
Vedoucí: |
Viktorin, Adam
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zkoumá využití metod umělé inteligence (AI) pro řešení populárních mo-bilních her. Cílem práce je analyzovat a implementovat vybrané metody AI na vybrané mo-bilní hry. Teoretická část práce se zabývá stručným popisem historie AI a rozsáhlejším popisem me-tod AI pro řešení mobilních her, jako jsou neuronové sítě, posilující učení a genetické algo-ritmy. Následuje popis možností a limitů AI v mobilních hrách a etické aspekty. Praktická část stručně popisuje hry Flappy Bird a Snake a jejich herní principy. Implemen-taci NEAT algoritmu a metody Q-learningu včetně popisu herního prostředí a parametrů učení hry Flappy Bird a Snake. Testování implementace, kde je popis, jak metody fungují v jednotlivých hrách, a nakonec analýza výsledků ve formě grafů a statistik v terminálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54975
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet