Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Autor: Olbrzymková, Pavla
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá textovou komunikací v oblasti pojišťovnictví. Porovnává textaci produktu "pojištění majetku online" u vybraných čtyř českých pojišťoven. Zkoumá, jestli úroveň srozumitelnosti textů ovlivňuje uživatelskou zkušenost potenciálních klientů pojišťoven a jejich nákupní rozhodovací proces v online prostředí. V souvislosti s úrovní srozumitelnosti je sledován i vliv textů na důvěryhodnost značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s potenciálními zákazníky. Výstupem práce jsou doporučení, která mohou jednotlivým pojišťovnám sloužit pro zkvalitnění jejich textové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54965
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
olbrzymková_2024_dp.pdf 5.362Mb PDF Zobrazit/otevřít None
olbrzymková_2024_op.doc 119.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
olbrzymková_2024_vp.pdf 146.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet