Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace |
Autor: |
Olbrzymková, Pavla
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá textovou komunikací v oblasti pojišťovnictví. Porovnává textaci produktu "pojištění majetku online" u vybraných čtyř českých pojišťoven. Zkoumá, jestli úroveň srozumitelnosti textů ovlivňuje uživatelskou zkušenost potenciálních klientů pojišťoven a jejich nákupní rozhodovací proces v online prostředí. V souvislosti s úrovní srozumitelnosti je sledován i vliv textů na důvěryhodnost značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s potenciálními zákazníky. Výstupem práce jsou doporučení, která mohou jednotlivým pojišťovnám sloužit pro zkvalitnění jejich textové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54965
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet