Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol |
Autor: |
Maláníková, Lenka
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá vliv inovativních a tradičních přístupů vzdělávání na wellbeing žáků. Její teoretická část se zabývá pojmem wellbeing a dále vymezením souvisejících pojmů z oblasti sociální pedagogiky a sociální psychologie. Práce také seznamuje s oblastmi podpory wellbeingu a zmiňuje se zde i funkce Sociálního pedagoga, jakožto důležitého aktéra podpory wellbeingu. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření. Výzkum odhaluje, zda je wellbeing žáků ovlivněn využíváním inovativních přístupů vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54947
|
Datum:
|
2024-01-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet